Tájékoztatjuk, hogy a jelen honlap sütiket használ olyan webes szolgáltatások és alkalmazások nyújtása céljából, melyek cookie-k nélkül nem lennének elérhetőek az Ön számára. A cookie-k használatáról, használatuk módosításáról az Adatkezelési tájékoztatóban tájékozódhat részletesebben.
E-mail riasztás
Értesítési protokollok, egyedi riportok
Rendkívül erőforrás kímélő módszer, hogy az üzemeltetésnek, bár az aktív monitorozási megoldásunkkal megteheti, nem kell feltétlenül állandóan a párásító és párahűtő rendszer működését személyesen felügyelnie. A folyamatos adatmentés és grafikus megjelenítési lehetőség mellett, mivel rendszereink az előre beállított paraméterek alapján teljesen automatizált módon működnek, lehetőség van a beállított paraméterek határértéken kívül kerülése vagy egyéb megadott esemény alapján email-es értesítések küldésére.
Az értesítések megkapásához és az esetleg szükséges beavatkozásokhoz nem kell feltétlenül a helyszínen tartózkodni, tetszőleges típusú és számú kliens eszközre van lehetőség kiküldeni az értesítéseket. Ez nagyfokú mobilitást biztosít az üzemeltető számára, lehetővé teszi erőforrásainak optimális beosztását.
Push email-es értesítés
Személyre szabott értesítések
Egyedi teljesítmény riportok
Értesítési frekvencia és tartalom
Nem minden határéték átlépés jelent feltétlenül meghibásodást vagy igényel azonnali beavatkozást. Lehetőség van eszkalációs szintek beállítására, így elkerülhetőek a felesleges vagy téves riasztások, ami szintén óriási előny lehet az erőforrás gazdálkodás terén.
Példa egy többszintű értesítési protokoll működésére :
A riasztási email pl. a “10 perc után” profil esetén egy adott zónában történt határérték tartós átlépése esetén küldi az első riasztást az érintetteknek. Ez alapján az üzemeltetésért felelős szakember(ek) már értesülnek az incidensről, annak jellegéről és eldönthetik, hogy azonnal be kell-e avatkozni, vagy még várhatnak.
A rendszer 5 percenként újra felülvizsgálja az egyes zónákat. Ha a figyelt paraméter tartósan átlépi a beállított küszöbértékeket, akkor újabb értesítés kerül kiküldésre mindenkinek, akik az adott értesítéshez lettek rendelve. Ez tetszőleges időnként ismételhető és egyedi eszkalációs szintek állíthatóak be.
Ha a határérték átlépés megszűnik, vagy a zónák normál állapotra térnek vissza, akkor nem kerül újabb incidens email kiküldésre csak a normalizálódásról készül értesítés. Ilyen esemény lehet pl. hogy az üzemcsarnok árubeszállító ajtaját rövid időre kinyitják, mert szállítmány érkezik. Ekkor természetesen az érintett helyszín közelében hirtelen megváltozhatnak a hőmérsékleti és páratartalom viszonyok, emiatt ideiglenesen határértéken kívülre kerülhetnek. Ez nyilván nem jelent meghibásodást és az ok megszűnése, vagyis az ajtó becsukása után a környezeti paraméterek maguktól normalizálódnak.
Az email a riasztási állapotban lévő zónák felsorolását tartalmazza, mely paraméterek és milyen mértékben térnek el a megadott paraméterektől , illetve azt, hogy melyik eszkalációs idő alapján került kiküldésre.