Tájékoztatjuk, hogy a jelen honlap sütiket használ olyan webes szolgáltatások és alkalmazások nyújtása céljából, melyek cookie-k nélkül nem lennének elérhetőek az Ön számára. A cookie-k használatáról, használatuk módosításáról az Adatkezelési tájékoztatóban tájékozódhat részletesebben.
Karbantartás
Fejlett öndiagnosztika, tervezett felülvizsgálatok, magas üzembiztonság
Bár megoldásainkat igyekszünk a lehető legnagyobb mértékben gondozás mentessé tenni a folyamatos használhatóság érdekében, de meghibásodások így is előfordulhatnak. A váratlan meghibásodások száma jelentősen csökkenthető az előírt karbantartási igények adott üzemóra szerinti betartásával, különös tekintettel a fogyó-kopó alkatrészekre.
Annak érdekében, hogy egy komplex műszaki rendszer hosszú időn keresztül minél hibamentesebben üzemelhessen elengedhetetlen, hogy az egyes komponenseket a gyártó által előírt periódusonkként megvizsgáljuk, szükség esetén kalibráljuk, javítsuk vagy cseréljük.
Rendszereink azok bizonyos fő elemeire vonatkozóan mesterséges intelligens alapú meghibásodás előrejelző algoritmusokkal rendelkeznek. Ez nagyban segíti az üzembiztonság, karbantartás igény a tervezhetőségét, végső soron pedig a termelés folytonosságának fenntarthatóságát. A valós idejű grafikus monitoring és fejlett riasztási protokollok mellet berendezéseink képesek bizonyos szintű öndiagnosztikai és incidens előrejelzésekre is.
Tervezhető karbantartási ciklusok
Telefonos hotline támogatás
Preventív maintenance
Karbantartási szolgáltatások
A garanciális időszakon túl lehetőséget nyújtunk ügyfeleinknek, hogy többféle karbantartási konstrukciót is igénybe vehessenek. A szerződés típusa minden esetben igazodik az ügyféligényekhez, a lehetőségekhez és a kiépített rendszer komplexitásához. A karbantartási szolgáltatások tartalmi elemeit részletesen a szerződés és annak mellékletei tartalmazzák.
Karbantartási szerződés típusok :
- Garanciális
- Tervezett Szerződéses karbantartás ( negyed, fél és egy éves periódusonként )
- Eseti karbantartás